oplossing voor Prostaat vergroting?

Hallo mensen

Ik ben 26 jaar en heb nu een aantal plas probleempjes en erectie stoornisjes. Dit komt omdat ik 2 weken anabolen had genomen die blijkbaar voor slechte resultaat zorgden.Aan het begin waren de problemen heel heftig, nu wel wat minder maar het is nooit meer geworden zoals het was. Soms moet ik elke 5 minuten naar de wc, en mijn libido is hardstikke laag. Ik zelf weet dat het komt door een prostaatvergroting door de anabolen die ik had genomen. De dokter wil me niet geloven met mijn probleempjes en zegt dat het tussen mijn oren zit, ook omdat mijn vader net was overleden.
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik zeker weet dat het mijn prostaat is maar de dokter bleef me niet serieus nemen ( doordat mijn prostaat groter is geworden, knelt het mijn blaas en maak ik niet veel sperma meer aan, het sperma is waterig. Ook tijdens de seks heb ik soms dat ik moet plassen. De hormonen zijn niet meer zo gevoelig als eerst
De dokter wil me niet serieus nemen, maar ik wil wel van deze probleempjess af en ik hoorde dat er medicijnen of behandelingen zijn tegen een prostaat vergroting, weet iemand misschien welke behandeling dat is ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou je testosteron nivo eens moeten laten nakijken, teveel kan een prostaatvergroting in de hand werken, te weinig verlaagd je libido.Ik denk dat jouw huisarts voor een groot deel gelijk heeft, maar de gevolgen van het anabolengebruik zouden onderzocht moeten worden, een echo kan snel duidelijkheid geven of je prostaat echt vergoot is.Je kan of een second opinie bij een andere arts laten doen of je huisarts om een echo vragen.