hoe wordt tandenflossen leuker of makkelijker?

iedereen weet dat het moet, maar de meesten die ik ken doen het amper. Hoe kan dat beter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een reetveter, moet je de mensen zien lachen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke diameter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na keuze (:

Het beste antwoord

Voor flossen ben ik meestal te lui, maar als ik het doe, leg ik eerst een knoopje in het touwtje. Geleerd van de tandarts. Wel stoker ik bijna 2x per dag. Voor een stoker heb je maar 1 hand nodig en het gaat veel gemakkelijker. Volgens mijn tandarts maakt het weinig verschil tussen flossen en stokeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb ook flosdraad in het laatje van de tafel liggen en als ik op de bank zit, pak ik het en flos ik mijn tanden terwijl ik t.v. kijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon inleggen tussen je tanden, en dan trekken die touw.
Je kan niet urenlang bezig zijn.. 10 min ben je klaar.

Toegevoegd na 54 seconden:
Je kan eventueel tegenover het spiegel doen.
Suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt leuker als je tandarts bij de volgende controle zegt: ik kan zien dat je goed geflost hebt. Moet je hem alleen nog zover zien te krijgen.

Trouwens, het hoeft nog geen minuut te duren. Doe het voor het slapen om ondertussen tot rust te komen, zodat je hoofd 'leeg' is voor het slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat scheelt inderdaad wel! en hij zei het uit zichzelf :P
Persoonlijk heb ik een pesthekel aan flossen, maar sinds ik die borsteltjes (waarmee je tussen de tanden ragt)ontdekt heb, heb ik er geen probleem meer mee.
14 jaar geleden
Ik doe niet aan flossen, [want ik heb aan elkaar gezette kronen], maar wel aan tanden stokeren.

Ik heb eens een elektrisch - op batterijen - tandenstokerapparaatje bij het Kruidvat gekocht en
dat vind ik een super ding.
Maar ik kan er geen stokertjes meer voor vinden en zo'n apparaatje ook niet.

Dat ding maakte het een stuk leuker en makkelijker, in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb sinds kort een aparaatje voor elektrisch flossen. Is top en easy!