Hoe kan je zien of je je wortel hebt mee getrokken als je wimpers trekt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Ritsuka
7 jaar geleden
waarom zou je wimpers er uit trekken?

Antwoorden (1)

Aan het wat dikkere "bolletje" (bij mij wit, kan van de kleur van je wenkbrauw afhangen) aan het einde. Je hebt haast een vergrootglaasje nodig om te zien (als het niet wit is), maar het zit er écht.

Toegevoegd na 49 seconden:
Sorry ik schrijf wekbrauw, maar ik bedoel wimpers. Het geldt echter voor ALLE haren die je uit je lijf trekt. Als je dat met wortel en al doet, ZIE je de wortel.