Weet iemand hoe het komt dat bacteriële vaginose terug komt?

Een aantal maanden geleden heb ik last gekregen van bacteriële vaginose. Ik ben hier voor naar de arts gegaan en heb een kuurtje ( 1 maal 4 tabletten ) antibiotica gekregen.

Dit hielp meteen en heb er geen last meer van gehad. Tot afgelopen maand. Ik was ongesteld en daarna begonnen de zelfde klachten weer op te komen. Wederom een kuurtje gehad, en genezen.

Afgelopen week ben ik ongesteld geweest, vrijdag voor het laatst, en wederom komen de klachten terug. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik er van af kom?! Het is erg vervelend.

Weet jij het antwoord?

/2500