Wat kun je doen om geur bloed bij ongesteldheid te verhullen?

Ik wissel voldoende keren van hygiëne uiterlijkheden, het gaat om dat andere deel...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niemand met je neus in je kruis laten snuffelen. Verder ruikt niemand er wat van. En VOORAL niet geparfumeerd maandverband gebruiken ; een flinke infectie stinkt namelijk nog VEEL erger, en die kun je daar van krijgen.
Je ruikt het pas als je met je neus vlak boven (het kruis van) je onderbroek zit.
Ritsuka
7 jaar geleden
tsja, het ruikt nou eenmaal niet naar bloemetjes. gewoon regelmatig maandverband/tampon wisselen, ondergoed wisselen, en onder de douche spoelen met alleen lauwwarm water.
Ritsuka
7 jaar geleden
en voor je gevoel ruikt het sterker dan dat andere mensen dat doen hoor.
Mijn vriend ruikt in elk geval nooit wat als hij bij mij in de buurt is tijdens die periode.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Meerdere keren per dag schoon ondergoed aantrekken en natuurlijk ook maandverband / tampons . Uiteraard dagelijks douchen , juist nu , je kruis goed wassen/ schoonspoelen.
Ook je spijkerbroek >vaker dan normaal< een schone (dagelijks) aantrekken.
Als je dit doet, kan er weinig fout gaan.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik gebruikte in die tijd altijd de doekjes van lactacyd. Tussendoor even de boel daarmee schoonmaken (niet erin stoppen)
Lactacyd is voor de intieme delen van het lichaam bedoeld. Misschien dat vochtig toiletpapier ook kan. Moet je wel een ongeparfumeerde variant gebruiken. Neem eventueel een schone onderbroek mee en verwissel deze tussendoor. Met deze warmte zweet je ook heel snel met maandverband...vooral met Always door dat smerige plastic bovenlaagje. Ik gebruikte met hete dagen meestal alleen tampons. En eventueel een inlegkruisje.

Antwoorden (1)

qua uiterlijkheden, bedoel je dan tampons en maandverband? Het helpt om deo te spuiten op je ondergoed en (binnekant van) je broek. Als je geur wil voorkomen is het handig om wat babydoekjes of billenpoetsdoekjes in te slaan, deze kun je gebruiken om af en toe dat gebied schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een min van mij, alle adviezen die je geeft, zijn nou juist de dingen die je niet moet doen, je vagina schoonhouden met water en regelmatig je maandverband/tampon verwisselen is het enige dat helpt zonder problemen te veroorzaken.