Menstruatie van 20 dagen is dit normaal?

Ik ben 31 jaar en vanaf februari dit jaar heb ik een onregelmatige cyclus ene keer ben een paar dagen over tijd en dan ben ik zo 2 tot drie weken heel hevig ongesteld dit is nu de derde keer dat ik zo hevig bloed met continue bloedstollingen.
ik heb in februari een kuur gehad, maar dit heeft voor mij weinig gedaan nou heb ik zelf niet z'n vlotte huisarts, maar begin mij nu wel echt zorgen te maken zodra ik naar het toilet ga liggen er steeds flinke plassen met bloed ene keer heb ik wat zeurende pijn in mijn onderbuik en in mijn onderrug maar geen heftige menstruatie pijn die in het verleden wel had op de eerste en de tweede dag.
Ik heb nu gewoon een continue bloeding word niet minder en blijf hevig ik voel me zwak en duizelig en heb ook verschrikkelijk veel migraine, vrijdag heb ik een afspraak met de huisarts (een nieuwe) ik ben overgestapt.
Ik zal mijn zorgen daar ook neer leggen miskraam? overgang? vleesboompje noem het maar op ik vind het echt verschrikkelijk (ik wil heel graag nog een kind) en wil graag weten of iemand hier ervaringen mee heeft? of eventuele tips? AUB?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Als jij je zo slecht voelt, kan je nieuwe huisarts je dan niet eerder ontvangen dan vrijdag?

Het beste antwoord

Ik herken je klachten, en de oorzaak waren myomen (vleesbomen). Die kunnen verwijderd worden en hoeven een zwangerschap beslist niet in de weg te staan. Dus op naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Hier hoef je niet mee door te blijven lopen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoelang heeft het geduurt tot u hier achter hadden ze u eerst ook een kuur gegeven of meteen een doorverwijzing naar de gyno?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
morgen een echo

Andere antwoorden (1)

Nee, dat is niet normaal. bespreek het met je huisarts
anneliez