Hoelang duurt een blokbeugel?

Hoi hoelang duurt 5 mm overbeet ongeveer gemiddeld? Ik ben 13

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Ik heb zelf ook een blokbeugel gehad. Bij mij duurde het ongeveer 1,5 jaar voor hij er uit mocht. Ik had een enorme onderbijt. Bij iedereen verschilt het. Ik zou rekening houden met 1 tot 2 jaar, en daarna misschien nog 1 jaar slotjes.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoelang je een blokbeugel (activator) moet hangt helemaal af van jouw tanden. Ik heb zelf maar 3 maanden een activator gehad, terwijl ik toch een behoorlijk overbeet had. Ik heb hiervoor nog 3 maanden een buitenboord gehad, dus dat zal ook wel geholpen hebben. Inmiddels zit ik al twee jaar aan de sterretjes. Wat bij mij heel goed hielp, is je vader/moeder mee laten gaan. Als die er iets van zeggen luisteren ze naar jou persoonlijk niet.

Ik hoop je geholpen te hebben.

Zonnebloempie