Ik heb vaak spontane ideeën en gedachten, maar vergeet ze ook vaak. Wat is een goede manier om die 'brain farts' bij te houden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kan tegenwoordig voor een euro of 20 al voice-recorder pennen kopen. Dit zijn ook nog eens mooie pennen waaraan je niet ziet dat je er mee kan opnemen. Je haalt het makkelijk uit je binnenzak en spreekt met een druk op de knop je idee in.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je een smartphone hebt, kan dit heel makkelijk met een notitie applicatie, dit zit over het algemeen standaard op elke telefoon.
Er zijn ook apps als Evernote, die synchroniseren o.a. met je pc, waardoor je overal bij je notities en 'brain farts' kan komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een klein notitieblokje + pen/potlood bij je houden kan natuurlijk ook, maar een telefoon is waarschijnlijk wat handiger, omdat je die meestal al bij je draagt.
Ritsuka
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
nog steeds niet iedereen heeft altijd zijn telefoon bij zich. Gelukkig zijn er nog mensen die niet dat ding de hele dag in hun hand hebben
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
@ronron1212
Daarom begint Ritsuka het antwoord waarschijnlijk ook met de tekst "als je een smartphone hebt..." En heb je er geen, dan is daar nog de tip van het notitieblokje + pen/potlood.
ronron1212
7 jaar geleden
@Ozewiezewoze hij zegt ook maar een telefoon is waarschijnlijk wat handiger, omdat je die meestal al bij je draagt.
Ritsuka
7 jaar geleden
ik ben een vrouw @ronron1212 Ik geef 2 verschillende suggesties voor de vraagsteller. De meeste mensen dragen een telefoon bij zich, en anders kun je een notitieblokje gebruiken.
Ritsuka
7 jaar geleden
en de telefoon BIJ hebben wil niet zeggen dat je die de hele dag in de hand hebt. Ik heb bijna altijd de telefoon bij mij, maar die zit gewoon in de tas, binnen handbereik als iemand bij belt of smst.
ronron1212
7 jaar geleden
Is dat van belang dat je man of vrouw bent?
Je hebt hem dus binnen handbereik dat is dus net wat ik bedoel niet iedereen heeft hem altijd binnen handbereik.
Ritsuka
7 jaar geleden
ik noemde het even omdat je mij in een eerdere reactie verkeerd aansprak.
ronron1212
7 jaar geleden
Ik controleer echt niet eerst of iemand man of vrouw is @Ritsuka
Je kan ook je vehalen opscheijven of delen met anderen er is zeker wel iemand die het onthoud!