Waarom is het niet erg als vrouwen aan mannenborsten komen? Maar wel als mannen aan de borsten van vrouwen komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is ook niet erg, zolang ze dat zelf willen.

Ehm... ik vind het helemaal niet erg als mannen aan mijn borsten komen, hoewel het een beetje ligt aan de situatie. Andersom: als ik een onbekende man tegenkom zal ik zeker niet zomaar aan zijn borst (vreemd genoeg heeft een man geen borsten, maar één borst) zitten. Daarvoor moet je toch een bepaalde band met elkaar hebben. Wel is het zo dat vrouwenborsten vaak in verband met seks worden gebracht. Ze zijn dan ook gevoeliger en voelen voor aanraker anders (zachter) aan dan andere lichaamsdelen.

Borsten horen bij vrouwen tot de intieme delen (en zijn daarom ook (meestal) bedekt). Bij mannen is dat niet het geval en dus is de mannenborst automatisch ‘toegankelijker’.

Tja, ik vrees gewoon een kwestie van taboecultuur.

Vrouwenborsten horen tot de erogene zones,die van mannen niet! Vandaar dat er wel een taboe op de ene en geen op de andere betasting zit.

Het bedekken van de borsten is een door de religie ingeprente schaamte. Net zoals in de islam het tonen van je penis taboe is. Gezamelijk douchen op het sportveld is uitgesloten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100