Waarom is het niet erg als vrouwen aan mannenborsten komen? Maar wel als mannen aan de borsten van vrouwen komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Dat is ook niet erg, zolang ze dat zelf willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm... ik vind het helemaal niet erg als mannen aan mijn borsten komen, hoewel het een beetje ligt aan de situatie.
Andersom: als ik een onbekende man tegenkom zal ik zeker niet zomaar aan zijn borst (vreemd genoeg heeft een man geen borsten, maar één borst) zitten. Daarvoor moet je toch een bepaalde band met elkaar hebben.

Wel is het zo dat vrouwenborsten vaak in verband met seks worden gebracht. Ze zijn dan ook gevoeliger en voelen voor aanraker anders (zachter) aan dan andere lichaamsdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Borsten horen bij vrouwen tot de intieme delen
(en zijn daarom ook (meestal) bedekt).
Bij mannen is dat niet het geval en dus is de
mannenborst automatisch ‘toegankelijker’.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kort en bondig +1
Tja, ik vrees gewoon een kwestie van taboecultuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwenborsten horen tot de erogene zones,die van mannen niet! Vandaar dat er wel een taboe op de ene en geen op de andere betasting zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei, sinds wanneer zijn bijvoorbeeld de tepels van mannen geen erogene zone?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn ze wel,maar worden toch in het algemeen niet zo beschouwd. Ik hoopte dat niemand daar over zou vallen,maar helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn borst is wel degelijk een erogene zone.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Petergrdisen: je moet nog veel ondervinden
@vraagsteller: mag ik als man wel een mannenborst aanraken, vindt jij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas Wim,daar is het nu te laat voor!Maar wat zou ik dan moeten ondervinden?
Ik vind de borsten van een vrouw wel even wat anders dan de tepels/borstkas van een man.
Als mannen aan vrouwenborsten komen, heeft dit toch meteen iets sexueels, vind ik.
Een vrouw bedekt niet voor niets haar borsten b.v met een bikinitopje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bedekken van de borsten is een door de religie ingeprente schaamte. Net zoals in de islam het tonen van je penis taboe is. Gezamelijk douchen op het sportveld is uitgesloten