wat moet ik eten voor dikkere benen tekrijgen?

Als ik met m'n voeten tegen elkaar aansta heb ik een spleet tussen me bovenbenen, wat kan ik hier aandoen zodat m'n bovenbenen tegen elkaar aangaanstaan? (Ik heb geen eetstoornis ofzo!)

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat moet ik dan meer eten zoals... En wat kan ik er nog meer aan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Alles wat je eet zet aan, alleen niet alleen maar op je benen. Zo te zien mag je wel een paar kilootjes meer hebben, maar overdrijf dat niet, je weet nooit waar ze gaan zitten. Ik ken mensen met een HELE dikke buik en HELE dunne beentjes, gewoon omdat de laatsten vrijwel niet gebruikt worden. Wellicht is het een beter idee om gewoon te zorgen dat je beenSPIEREN in omvang toenemen, en dat kan alleen maar door ze te gebruiken. Aan de fiets of aan de wandel dus. Daarbij zul je dan wel wat meer moeten eten om de verbruikte calorieën te compenseren. Wat ik op de foto overigens niet kan zien, is of je daadwerkelijk een " dijkloof" hebt, omdat op de foto je knieën elkaar niet raken. Dat kan betekenen dat je wellicht een beetje o-benen hebt. Dat is namelijk niet alleen cosmetisch, maar kan op de lange duur overbelasting voor je knieën betekenen .

get all your favorite music in Mp3 3gp Mp4 all in high standard qulity http://www.kikguru.com/tubidy-com-mp3-3gp-mp4-search-engine/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100