Maakt het uit hoe je het zakje van de nuvaring open maakt? Ik heb er heel voorzichtig een zijkantje vanaf geknipt...en toen de ring eruit gehaald.

Er stond hier open maken, maar ik trekte dat velletje eraf en hij was nog niet open, de bovenstje rand (waar je hem dus blijkbaar open moet maken) zat een randje die ik niet durfde te verscheuren, toen heb ik heel voorzichtig maar een zijkantje opgeknipkt en zo de verpakking open gescheurd, dit is toch niet schadelijk of erg..? Ik heb de ring aan de andere kant gehouden, zodat ik die natuurlijk niet doorknipte ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee is niet schadelijk. Zolang je de ring maar niet doorknipt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen zorg, zolang je de ring niet beschadigt, is er niets aan de hand. Zó kwetsbaar is zo'n ring niet. Hij moet immers ook sterk genoeg zijn om het drie weken uit te houden.