Hoe kan je paars haar blond maken?

Ik heb dus recent mijn haar paars geverfd met semi permanente haarverf van het merk manic Panic. Nou ben ik niet bepaald tevrede met t resultaat en wil ik t graag weer blond maken. Helaas kleurt het Door het wassen grijzig zilver uit... Hoe kan ik dit oplossen??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Blonderen , daarna een blond kleur nr keuze

Antwoorden (2)

Ik zou dit in overleg met de kapper (laten) doen, het gaat hier om een semi permanente haarkleuring, maar als je gaat ontkleuren komt er waterstofperoxide bij, dat onbedoeld de kleur in het haar kan doen trekken, omdat de haarschubben hierdoor open worden gezet en daardoor de kleur in het haar kan trekken, waardoor de kleur niet meer te verwijderen valt tot het afgeknipt wordt. Een kleur eroverheen zetten kan, maar alleen een donkerdere kleur, deze donkerdere kleur zal wel mengen met de huidige kleur. Een lichte kleur blond maskeert de blauwe gloed niet en is dus geen optie. Hoe de kleur uitvalt valt hier niet te voorspellen, voor de kapper waarschijnlijk wel in grote lijnen, omdat deze de kleur ziet, zoals deze nu is. Ga dit niet zelf proberen als je geen verstand van kleuren hebt, dit is moeilijk om zelf goed te doen, zelfs voor een kapper is dit geen makkelijk klusje, maar zij hebben het voordeel, dat zij kunnen ingrijpen als er iets mis dreigt te gaan..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kort koppie en opnieuw beginnen.