kun je zonnen (zonnebank) zonder sproeten te krijgen maar alleen te bruinen ??

ik wil bruinen geen sproeten kweken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (2)

sproeten kun je alleen voorkomen, door je voor het zonnen in te smeren met een sunblocker, minimaal factor 50, maar dan wordt je ook niet bruin, de enige manier om sproeten te voorkomen en toch bruin worden, is het gebruik van bruin zonder zon, dan wel goed scrubben voor het aanbrengen en handen wassen na het aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sproeten heb je of heb je niet. Als je ze hebt, worden ze zichtbaarder als je huid bruiner wordt, heb je ze niet dan krijg je ze ook niet ineens als je bruiner wordt.
Dus neig je tot sproeten en wil je dat niet, dan is de zonnebank geen optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
afplakken lijkt me ook geen optie :)
+1