Wat gebeurt er bij mannelijke ontmaagding?

Je hoort wel veel over vrouwelijke ontmaagding, maar hoe zit het met mannelijke ontmaagding?
Er is een stukje voorhuid naar achter gegaan wat erg pijnlijk was en het gaat niet meer helemaal terug.
Hoort dit? En wat gebeurt er nog meer bij mannelijke ontmaagding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24K

Antwoorden (4)

Ontmaagden betekent niet meer dan: de eerste keer sex hebben.
Wat er dan gebeurd bij een man is hetzelfde als bij een vrouw, ze hebben de eerste keer sex. Dus de man gaat dan bij de vrouw naar binnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat het stukje voorhuid niet gelijk naar achteren gaat is naar mijn weten normaal. (Je bent toch nog maagd? Ivm je andere vraag.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vraagt niet wat het is, maar wat er gebeurd. Refererend aan het vrouwelijke maagdenvlies en alle verhalen daaromtrent. Denk niet dat jouw antwoord hem helpt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontmaagden is niet meer dan: voor de eerste keer sex. Ik kan er niks aan doen dat hij blijkbaar niet weet wat ontmaagding is. Ik vertel duidelijk WAT er gebeurd. Lees: Wat er dan gebeurd bij een man is hetzelfde als bij een vrouw, ze hebben de eerste keer sex. Dus de man gaat dan bij de vrouw naar binnen. Dat hij dat de verkeerde definitie heeft van ontmaagden..tja..
Misschien is er iets anders aan de hand, wat weinig met sex te maken heeft.
Bij een baby zit de voorhuid vast aan de eikel, en pas op de leeftijd van een jaar of drie laat-ie langzaam los.
Maar soms gebeurt dat niet (of niet helemaal), en blijft de voorhuid verkleefd met de eikel.
Ga hiermee naar je huisarts, zou ik adviseren. Als er verder iets aan de hand is (bijvoorbeeld een veel te nauwe voorhuid) is het vrij eenvoudig op te lossen.
Maar ook als er wel iets anders aan de hand is: ga naar de huisarts. Het gaat niet vanzelf over, en je sexleven kan er knap door gefrustreerd raken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoelde te zeggen: als er verder NIETS aan de hand is...
12 jaar geleden
Wat ooit gebeurt bij een eerste vrijpartij bij jongens is dat een stukje weefsel inscheurt wat aan de eikel en door voorhuid vastzit en inscheurt doordat de voorhuid door het vrijen helemaal over de eikel wordt getrokken. Het "toompje" scheurt dan los. Niks ernstigs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms rekt het op, soms scheurt het en doet het pijn maar is het daarna klaar en zit het vel wat meer achter je eikel dan je gewend was, en soms moet je ervoor naar de dokter omdat het te nauw is en teveel pijn doet. Allemaal heel normaal alleen kan soms even vervelend zijn.