ik vind sex helemaal niet geweldig.. ligt dat aan mij?

mijn vriend wou laatst weer na een lange tijd wat doen maar ik had er eigenlijk helemaal geen behoefte aan.. want zo geweldig vind ik het niet ? ligt dat nou echt alleeen aan mij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Sex zit tussen je oren, en als je geen zin hebt heeft dat meestal een andere oorzaak ( bij vrouwen ) denk eens na over je relatie....

Bij mij is het juist andersom , mijn man heeft weinig tot geen zin en dat komt weliswaar door medicijnen maar toch , zo oud zijn we niet (26-28) maar ondanks dat hij niet echt zin heeft maakt hij weleens zin voor mij. Het is voor mij namelijk wel vervelend , een gezonde jonge vrouw die dan een seksleven heeft van een 80 jarige en daar had ik het moeilijk mee , en misschien heeft je vriend dat ook wel Ik denk dat dat misschien een idee is je hoeft het niet 3 keer in de week te doen maar als je ziet dat je vriend zin heeft , probeer het dan , en mocht het echt niet gaan leg het ook uit aan hem Want volgens mij is de rest van de relatie wel goed

jah ik vind sex ook niet geweldig , ik was 14 en ik wou er niet rap genoeg aan beginnen. Nu ben ik 18 en wou ik dat ik er niet zo vroeg mee begonnen was. Het kan leuk zijn , maar er is gewoon niets aan soms.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100