ik vind sex helemaal niet geweldig.. ligt dat aan mij?

mijn vriend wou laatst weer na een lange tijd wat doen maar ik had er eigenlijk helemaal geen behoefte aan.. want zo geweldig vind ik het niet ? ligt dat nou echt alleeen aan mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (6)

Je bent niet de enige. IK heb ook lange tijd geen zin gehad.In het begin, toen ik verliefd was, toen wou ik wel, maar na een tijdje hoefde het van mij niet. Ik ben nu weer verliefd op hem, en ik heb er nu weer geregeld zin in. Als we weer wat minder goed met elkaar omgaan, dan heb ik totaal geen zin hoor.
Je bent dus niet de enige.
Hoe oud ben je? Hoe lang hebben jullie een relatie? Gaat het goed tussen jullie? En nog een vervelende vraag misschien, heb je vroeger iets vervelends meegemaakt, incest/misbruik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent nog erg jong, en jullie relatie is nog pril. Had je in het begin wel zin in sex?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je wel zeker of je door wilt gaan met deze relatie? Als je gek op iemand bent, dan heb je vaak wel zin in sex.
Vrouwen willen eerst een emotionele verbondenheid voelen, pas daarna hebben ze zin in seks, dus als jij je niet goed voelt in een relatie, dan is het heel normaal dat je geen zin in sex hebt.
Of heb je te veel andere dingen aan je hoofd? Druk of stress op school of werk, moe, ziekte, van alles kan invloed hebben hebben op je libido.
(sorry, reactie kan soms even duren, problemen met internet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij hem leuk vind en wel zin hebt om hem te knuffelen en te kussen en zo, dan moet het waarschijnlijk aan iets anders liggen. Wij vrouwen zijn gewoon heel erg gevoelig voor zulke dingen. Mannen willen sex, maakt bij wijze van spreken niet eens uit of de kamer vol loopt met water, ze gaan wel door. (beetje erg overdreven grapje en generaliserend,maar gaat om het idee), wij vrouwen zouden meteen geen zin meer hebben en het probleem oplossen (veel vrouwen dan).
Wacht het gewoon lekker af. Zorg ervoor dat je examens straks klaar zijn, ga dan eens een avondje plannen voor sex. Gezellig kaarsjes aan, lekker muziekje, tv uit, pc uit. En lekker samen op de bank tegen elkaar aan knuffelen.
Meestal gaat het dan wel lukken hoor. Het moet zo zijn dan het MOET. Als je geen zin krijgt, dan niet, dan geniet je gewoon van het samen zijn. Lijkt dat je wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het wel goed gaat komen. Heb je een leuke plek waar je dat gaat doen? Waar je niet gestoord gaat worden? Want als je bang bent dat er iemand binnen komt, dan ben je ook niet echt ontspannen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, heel veel plezier dan maar! Ik hoop dat het goed gaat komen. (let je ook op dat je geen stress hebt wat ziektes en zwangerschap betreft, ook nog een belangrijk probleem soms in zulke gevallen).
Maar wat jullie betreft, HEEL VEEL PLEZIER, geniet er van meissie!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een vraagje. Heb je voorheen wel genoten van de sex? Met hem of eventueel een ander?
Sex zit tussen je oren, en als je geen zin hebt heeft dat meestal een andere oorzaak ( bij vrouwen ) denk eens na over je relatie....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien had je er te hoge verwachtingen van en blijkt het helemaal jouw ding niet te zijn. Dat is helemaal niet erg . Er zijn nog zoveel andere leuke en mooie dingen waar je je op kunt richten. En vergeet niet: niets veranderlijker dan een mens. Het kan heel goed zijn dat je later in een fase in je leven komt waarin je sex wel heel leuk gaat vinden.
12 jaar geleden
heb je seks eerst wel als fijn ervaren?? is er iets gebeurt waardoor je liever niet intiem bent? stel jezelf vragen om het waarom...Je bent nog jong en ik weet niet hoelang je al een relatie hebt met je vriend, intimiteit behoort ook tot een goede relatie, net zoals het praten erover, als je iets niet fijn vind of geen behoefte hebt. Misschien ben je er nog niet aan toe.....praat ook met e vriend, dit kan je dichter bij elkaar brengen en zal hij je afwijzing beter begrijpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is het juist andersom , mijn man heeft weinig tot geen zin en dat komt weliswaar door medicijnen maar toch , zo oud zijn we niet (26-28) maar ondanks dat hij niet echt zin heeft maakt hij weleens zin voor mij.
Het is voor mij namelijk wel vervelend , een gezonde jonge vrouw die dan een seksleven heeft van een 80 jarige en daar had ik het moeilijk mee , en misschien heeft je vriend dat ook wel

Ik denk dat dat misschien een idee is je hoeft het niet 3 keer in de week te doen maar als je ziet dat je vriend zin heeft , probeer het dan , en mocht het echt niet gaan leg het ook uit aan hem

Want volgens mij is de rest van de relatie wel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah ik vind sex ook niet geweldig , ik was 14 en ik wou er niet rap genoeg aan beginnen.
Nu ben ik 18 en wou ik dat ik er niet zo vroeg mee begonnen was. Het kan leuk zijn , maar er is gewoon niets aan soms.