Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Door te zorgen dat je een energietekort maakt kun je gewicht verliezen. Met krachttraining en cardio verhoog je je energieverbruik. Als je daarnaast hetzelfde blijft eten (of minder), kun je afvallen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De fout die veel mensen maken is teveel compenseren. 'Ik heb zo hard getraind, ik verdien die muffin wel', terwijl ze eigenlijk niet zoveel extra hebben verbrand.

Wat je meer zoekt is vetpercentage verlagen denk ik, daardoor word alles strakker. Hiervoor kun je het beste een klein tekort maken (max 500 kcal), en voldoende eiwitten eten.
(Lees meer...)
Ritsuka
7 jaar geleden
Afvallen= 10% cardio, 20% krachttraining en 70% voeding, deze 3 facoren versterken elkaar. Met alleen cardio en krachttraining zul je dus wel afvallen alleen je hebt veeel meer resultaat als je daarbij ook op je voeding let.
(Tenminste, ik ga er van uit dat je met gewicht verliezen afvallen bedoeld. Door krachttraining kom je namelijk ook aan omdat je je spiermassa opbouwd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Je komt alleen aan door krachttraining als je daarnaast in een kcal overschot zit.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding