ik heb nu heel erg last van blaasjes op me handen onder me huid (lijken een beetje op visseneitjes vind ik). hoe kom ik hier van af ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het lijkt erop dat je eczeem hebt. Zal er morgen even mee naar de huisarts gaan. Stel het niet uit, ik heb het ook gehad en dan ben je echt maanden zoet. Heel vervelend is dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een allergie, misschien zonneallergie. Ga om zeker te zijn even naar de huisarts.
Dan krijg je een juiste diagnose en behandeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt het op de toegevoegde foto?
Dat kan warmte of zweet uitslag zijn.
Daar zijn crèmes voor.
Google maar even op "warmte uitslag" dan vind je genoeg info erover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kunnen ook waterwratjes zijn. Deze zijn besmettelijk als ze open gaan en zo kan de plek die je ervan hebt steeds groter worden.
Zijn simpel te verhelpen met een middeltje van de drogist