Waar kan ik goedkope krukklemmen voor op een fiets kopen?

Ik word binnenkort geopereerd aan mijn enkel, en ik ben op zoek naar iets van klemmen zodat ik mijn krukken gemakkelijk mee kan nemen op de fiets. Ik heb wel wat dingen gevonden, maar dat is meer dan €50,- en dat vind ik echt te gek. Iemand ervaring met producten? Of anders tips over hoe ik mijn krukken mee kan nemen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn overbuurman bond ze horizontaal vast met 4 tie-raps aan de bagagedrager, aan iedere kant 1 kruk met 2 tie-raps. Als je dit ook wil doen neem dan wel een schaar of tang mee om ze door te knippen op de plaats van bestemming en neem nieuwe mee voor de terugweg. Bij de Action, maar ook de bouwmarkt koop je een zakje voor hooguit een paar euro.
https://www.winparts.nl/werkplaats-gereedschap/tie-raps/c1411/tie-raps-100-stuks-140x3-6mm/p107424.html
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Pvc afvoer buis.
Redelijk lang, ongeveer de helft van de lengte van een kruk en ik gok 50mm maar dat is testen waar de kruk het mooist in past.
Naast de bagagedrager vast maken, zodat je er met je trapper geen last van hebt.
De krukken steek je er dan van boven in.
Onderkant van de buis dicht maken, maar niet helemaal anders lopen ze vol met regen.

Het beste antwoord

Met een fietsklem voor hockeysticks aan je voorvork. Kost ongeveer € 10,- en zit echt stevig.
zie voorbeeld http://www.hockeypoint.nl/Fietsklem-voor-Hockeystick-Blauw
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met gereedschapsklemmen.deze moet je dan wel aan je stang zien vast te maken maar dat kan wellicht met eerder genoemde ty raps.

http://www.gyzs.nl/gereedschapsklem-terry-26mm.html?utm_source=beslistnl&utm_medium=cpc&utm_content={AdId}&fo_c=883&fo_k=caf58edb28d6802202ffdbce47a9743e&fo_s=beslistnl