mijn lichaam is heel slank maar mijn wangen en gesicht heel dik, hoe komt dit en kan ik dit verminderen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik ben 165cm lang en 43kg best wel veel te licht dus. Alleen als ik naar mn gezicht kijk zie ik hele bolle wangen. Zelf vind ik het echt niet mooi en anderen zien het ook.. Bestaat er een manier waardoor je (snel) een slanker gezicht kunt krijgen. Ohja, ik heb al wat op internet gekeken maar daar staan dingen zoals: veel sporten. Voor mij werkt dat ook niet want ik sport al erg veel. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
9.3K

Antwoorden (2)

Dat is gewoon je bouw. Je hebt een wat ronder gezicht, daar kun je niet zoveel aan doen. Als je gaat afvallen word je gezicht misschien dunner, maar dan kan het zijn dat je lichaam weer niet in verhouding is.
Zoek naar kleding, kapsel en make-up die bij je figuur en gezicht passen, zodat je kan stralen. Accepteer jezelf, zoek naar je mooie en sterke punten.

Toegevoegd na 11 minuten:
Naar aanleiding van je toevoeging: Je hebt een BMI van 15,9. Dat is zwaar ondergewicht!
Als jij vind dat je een dik gezicht hebt bij dat gewicht, dan heb je volgens mij last van een verstoord zelfbeeld.
Ben je hier al eens mee naar de huisarts geweest? Eet je verder wel gezond naast je sporten?

Hoe oud ben je eigenlijk? Als je nog jong bent, kan het ook een soort 'babyvet' zijn, dat gaat vanzelf weg.
Ritsuka
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Op mijn 15de had ik ook nog een wat boller gezicht, wat tegen mijn 18de minder was geworden.
'Veel groente enzo' zegt niet zoveel. Vraag het eens na aan je huisarts, dietist kan je vergoed krijgen vanuit zorgverzekering.
Dan heb jij waarschijnlijk een ronde gezichtsvorm. Dat heeft niets te maken met dun of dik zijn, maar is door aangeboren eigenschappen zo gevormd.

Door lang(er) haar kan je dat camoufleren. Kort haar dat rond je gezicht hangt benadrukt juist de bolle vorm ervan. Bij je oren en je wangen moet het haar weinig volume hebben, want daar is je gezicht het breedst.
Amadea
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
je hebt wel operaties om je gezicht aan te passen, maar wil je in je lijf laten snijden alleen daarvoor?
Amadea
7 jaar geleden
Oh, nu ik je toevoeging lees heb ik nog wel een andere oplossing voor jou: zorg ervoor dat jouw lichaam wat ronder wordt. Dan is je lijf in overeenstemming met je gezicht en zal het niet meer opvallen!