Ik heb een zwangerschap test gedaan ik kreeg vaag een streepje te zien (test heb ik 2x gedaan)?

Na een tijdje ging het streepje weg ben ik nu wel of niet zwanger?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Bij 1 streepje ben je niet zwanger, dat is namelijk het controlestreepje die je altijd ziet. Dan weet je dat de test gewerkt heeft.

Bij een positieve test zie je 2 streepjes, meestal 2 verticale strepen naast elkaar, sommige testen tonen het als een horizontale en verticale streep, een plus ( + ).

Raadpleeg de bijsluiter van je test voor meer info.
Je moet een test aflezen na een bepaalde tijd. Staat op de verpakking, volgens mij 2 minuten.
Op dat moment kijk je wat de uitslag is. Wat er vervolgens na 5 of 10 minuten te zien is moet je niet naar kijken, dat is niet nauwkeurig. Dit staat ook in de bijsluiter vermeld, dus lees deze alsjeblieft.
Toegevoegd op 24 februari 2020 05:15: tekst