wat is dit voor plek op mijn huid?

Ik heb eerder een soortgelijke plek elders op mijn huid gehad, het geeft een jeukend/branderig gevoel, dokters zeggen allemaal iets anders, iemand die mij misschien iets kan vertellen? Ik heb op de foto ook de verzadiging van kleuren omhoog gebracht omdat ik het er anders niet duidelijker op kreeg, het is een rode "stip" omlijnd met een rode cirkel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb zoiets vorig jaar ook gehad. Mee naar de huisarts geweest en die heeft met n loopje naar het midden gekeken. Hij kon zien dat het zeker geen tekenbeet was, doordat er een rond puntje te zien was en niet een beet. Hij vermoedde een steek van een insect of van een steken van n plant, maar waarschijnlijk dat eerste. Het heeft een poos geduurd en is heel lang vaag zichtbaar gebleven, maar t is vanzelf weer weggegaan. Dus als je met n loopje n rond puntje ziet, zal het geen tekenbeet zijn, maar n reactie op een steek. Toegevoegd na 17 minuten: Mijn autocorrectie heeft van loepje loopje gemaakt. Met een loepje naar het midden kijken dus....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100