Spierpijn na alcohol drinken?

Altijd als ik op stap ben geweest en alcohol heb gedronken, dan heb ik de volgende ochtend altijd spierpijn in mn kuiten. Echt heel vreemd en van het dansen is het ook niet ben ik achtergekomen. Iemand een idee waar dit door komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.1K

Antwoorden (2)

Dat is verzuring van de spieren. Is normaal bij alcoholgebruik. Zie link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel goed antwoord.
Een idee ! Ja dat wel ,dat is alcohol droogt uit . En dat heeft in vloed ,je kunt ook vreselijke krampen krijgen na alcohol gebruik . Hoe werkt weet ik niet .maar ik heb er zelf ook last van .drink veel water tussen door ,zet water naast je bed enz drink drink veel water .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees de link van Kapperkort en je weet waarom je spierpijn hebt na veel alcoholgebruik.