kun je billen echt ronder trainen?

ik denk dat het hebben van ronde billen vooral een kwestie is van vlees en vet op de juiste plaatsen. Diegene die ik ken met ronde billen doen namelijk helemaal niets aan sport. Misschien dat je ze met trainen wel strakker kunt trainen maar echt meer volume en ronder???

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

De vorm en grootte van je billen is vooral genetisch bepaald. Hoe je botten in die regio zitten, waar je het meeste vet vasthoudt, etc.

Daarnaast is het WEL mogelijk om wat aanpassingen hier aan te maken, met goed eten en hard trainen. Kijk maar eens op de site van Bret Contreras: http://bretcontreras.com/
Hij is heel goed met trainingen geven en massa opbouwen bij de billen. Je kunt zeker wel een verschil maken om alles wat strakker te krijgen, en groter kan ook.

Ik merk bij mijzelf ook dat ik vergeleken met een jaar geleden grotere en strakkere billen heb, sinds ik meer focus op krachttraining en benen en billen meenemen met o.a. hip thrusts.

Toegevoegd na 58 seconden:
De basis heb je. Als je een wat rechter figuur hebt, ga je nooit zoals Kim Kardashian of zo er uit zien, maar je kunt vanuit je basis figuur zeker wel wat aanpassingen maken en 'uitbouwen' met goede training.
Ritsuka
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
je kunt met een goede training zeker wat bereiken.
maar dan moet je wel regelmatig trainen.
Hier heb je een voorbeeld schema: http://guydroog.com/gratis-schemas-voor-strakke-benen-en-billen/