Koen Voskuil is een plaatselijke crimineel, maar die bedoel je vast niet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

et Europees Hof heeft op 22 november 2007 beslist dat de gijzeling van 18 dagen van journalist Koen Voskuil, die de rechter in september 2000 had bevolen, in strijd was met het recht van journalisten om hun bronnen te beschermen. De Minister van Justitie heeft in reactie daarop een wetsvoorstel aangekondigd waarin het bedoelde recht wettelijk zal worden vastgelegd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koen Voskuil (1975) is onderzoeksjournalist bij weekblad Revu. Hij publiceerde, samen met vader Bert Voskuil, in 2000 het boek Misdaad loont niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Nederlandse justitie heeft de rechten van oud Sp!ts-journalist Koen Voskuil geschonden door hem in 2000 achttien dagen vast te houden omdat hij weigerde een bron te onthullen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind hem helemaal niet bekend en je had de naam ook zelf even kunnen googlen.
Een bekende Voskuil is J.J. Voskuil, de schrijver.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat niet de schrijver van Misdaad loont niet?