Wat is dit voor een ding in mijn tandvlees ?

Heb al weken hoofdpijn. Waarschijnlijk voorhoofdsholte ontsteking, maar daarbij ook last van hoofdpijn bij mijn oog.
Op de foto zie je helemaal achteraan boven een gat aan de zijkant vd kies, en daarboven bij het tandvlees een irritatie

Heeft iemand ervaring in de tandartserij ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thecis
8 jaar geleden
Ik niet, maar wellicht een tandarts wel... Ook een huisarts kan er wellicht wat zinnigs over zeggen, maar gezien er al een gat in de kies zit, zou je kunnen overwegen om langs een tandarts te gaan... Overigens is er (op dit moment) geen foto te zien.
ronron1212
8 jaar geleden
Hiervoor zijn er tandartsen dus even een afspraak maken.

Antwoorden (1)

Op de foto heeft dit veel weg van een vulling. De klachten die je hier omschrijft kunnen daar best verband mee houden. Het zou zo kunnen zijn, dat deze vulling is gaan (lekken). d.w.z. dat er een irritatie plaats vindt bij de wortel. Als je 1 of 2 keer per jaar naar een tandarts gaat, zou hij daar werk van maken. Duurt het nog een poos, maak dan direct een afspraak.

Succes gewenst.