Welke dieren staan voor loyaliteit?

Heeft o.a. te maken met het zetten van een tattoo. Is er ook een bepaald teken voor loyaliteit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (2)

Die eigenschap wordt aan hond, schildpad, tijger, wolf en ijsvogel toegedicht.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op http://tomwesteneng.nl/zoogdieren.html wordt alleen de wolf vermeld.
Amadea
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Tijger loyaal? waar aan dan? @Amadea
Amadea
8 jaar geleden
http://www.kuuke.nl/wp/astronomie-en-astrologie-in-china/ : Tijgers hebben een speelse natuur, ze zijn gevoelig,emotioneel en kunnen veel liefde geven. Ze zijn loyaal en verwachten dat ook van anderen. Tijgers zijn avontuurlijk en dapper maar ze hebben de neiging om zich door anderen te laten meeslepen.
ronron1212
8 jaar geleden
Dat is de astrologie een tijger is een eenling vreet zelfs de jonge van een andere tijger op als hij deze heeft verslagen.
ligt er aan wat jezelf dus onder loyaliteit
bij dieren verstaat
bij de loyaliteit waar het gaat om verplichtingen die moeten worden nageleefd door een dier dan kun je daar zo ongeveer zelf we raden wat voor dieren dit zijn hond paard ezel etc........en elk ander dier die je hier voor kan trainen
en primaat achtige dieren waar je natuurlijk wel eerst een band mee moet opbouwen dat natuurlijk ook net zo geld voor elk ander dier zoals de bonobo aap -de gorilla -de orang oetan -de dolfijn -vrouwtjes olifant -papegaai etc..