Als je een jaar geleden je scheenbeen behoorlijk heb gestoten met flinke blauwe plekken ten gevolg kun je daar dan nu nog last van hebben?

Mijn scheenbeen lijkt nog wat blauw soms en geregeld voelt het alsof mijn hele onderbeen in brand staat..tot aan de bovenkant van mijn voet toe... "s nachts wordt ik ooit wakker van de pijn..Ik wil wel naar de dokter maar vraag me ook af of er hier personen zijn die er mee te maken hebben (gehad)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Vermoedelijk heb je geen medisch onderzoek gehad voor dit letsel ?Nu als je na zolang last hebt dan is dit een teken dat er een en ander serieus gekwetst was en vermoedelijk die brandende sensatie kan wijzen op ontsteking van bv gescheurd weefsel zoals bv een pees en ook kunnen er zenuwen geraakt zijn en gezien je nu al zolang ermee rondloopt kan dit ernstige schade veroorzaakt hebben ,eens jezelf stoten en de pijn en blauwe plekken ,die gaan na een week voorbij hoogstens dus heb je je serieus gekwetst en dit is waarschijnlijk ook nooit behandeld geweest tja ,dat kan zijn dat dit je zwakke plek zal blijven ,laat eens een scan foto maken geen rontgen want een breuk zal het niet zijn maar op een mri scan ziet men alles ,elk stukje weefsel ,spiermassa en ook de zenuwen dan weet je direkt wat er aan de hand is ...
Sterkte en laat gewoon eens scanfotos maken ,dit is duidelijk iets die niet vanzelf zal weggaan met kinesist en andere opties kan je dan weer pijn vrij verder !!,doe er iets aan dus ,toi toi toi angelheart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ziet er geen kiestel in? geen ontstekingen toevallig? voelt het warm aan? Merk je het bij bepaalde bewegingen juist wel of niet van activiteiten overdag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee. Maar als je er na 1 jaar nog last van heb is het toch even slim om naar de huisarts te gaan! Dat kan natuurlijk nooit geen kwaad!