nu mijn ex weet dat ik iemand andrs heb zoek ze trug contact hoe kan ik haar trug winnen ? ze heeft wel ook iemand anders :s

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

gewoon smsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus je geeft niet echt om dit meisje, wat je nu hebt...
En zij niet om die jongen die ze nu heeft..
Ik zou zeggen, heel snel uitmaken allebei...en voor elkaar kiezen dan.
Het is niet goed om met gevoelens van andere mensen te spelen. Je neemt niet zomaar iemand om een ander jaloers te maken. Dat zou je zelf ook niet willen toch?
Dat iemand je daarvoor gebruikt..
En je neemt ook niet zomaar iemand, om over het verlies van je vrieninnetje heen te komen. Ook niet netjes, voor de ander.
Sterkte en succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei uitmaken. Zorg in elk geval dat jullie nieuwe exen in elk geval niet langer aan het lijntje gehouden worden. Dan samen afspreken,praten en bedenken of een toekomst met zijn tweeën nu wel gaat werken. Succes!