Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Echte (chloor) waterproof make-up bestaat dat?

Ik werk in een zwembad. En make - up dragen is gewoon lastig. Op je vrije dagen zie je er goed verzorgd en enigzins gekleurd uit lekker foundation op enzo.
Maar het chloor water wint altijd. Paar keer onderwater en alles is uit gelopen of verdwenen.
Veel verschillende waterproof merken heb ik uit geprobeerd maar niets lijkt te blijven zitten!

Wie heeft er de oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou kunnen gaan voor permanente make-up: dan wordt er een heel oppervlakkige tatoeage gezet, die in een paar jaar vervaagd. Oogschaduw en foundation gaat daarmee niet lukken, maar een lijntje om je ogen en een subtiel liplijntje kunnen al verschil maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

*ik heb altijd waterproof op en die loopt nooit uit
van bourjois paris, oogpotlood en mascara!* *maxfactor goud*

en nog wat meer tips

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog wat tips:

*Inderdaad is Dermablend van Vichy de allerbest dekkende foundation en bovendien ook waterproof!*

*er is een foudation van estee lauder die heet maximum cover en die is erg goed in het verbergen van vlekjes word zelfs in de zomer gebruikt voor spatadertjs !!! als je daar mee het water in gaat glijden de druppels zo van je gezicht die blijft echt goed zitten eigen ervaring!!! *
(Lees meer...)
sterredag
13 jaar geleden
je wimpers latenverfen wellicht een optie:
http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2007/januari/277675
Dat houdt 4-6 weken. Dus kort genoeg om te bedenken dat het toch niets is, mocht je dat doen.

Daarnaast zou makeup van max factor moeten blijven zitten *(http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/5798465?visitorId=749aeb7d61657fb77eed873ca53ca6bb)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding