Gedurfde liefdespoging

Eerst wil ik me verondschuldigen voor de stomme titel, nu over naar de echte zaken.
Onlangs praat ik met een meisje over koetjes en kalfjes , tot we bij een groepsreis kwamen. Ze begint plots over een soort liefdesverklaring van mij te praten en ze citeerde dat ik dit zei: 'toen ik geboren was, was er een stuk uit mijn hart, maar toen, toen jij geboren was was mijn hart volledig' toen ze dat zei dacht ik omg die weet da nog. Ik deed voor de zekerheid alsof ik me het niet kan herrinneren maar dat weet ik nog wel. Ik ben eigenleik heel verliefd op dat meisje en heb nu spijt dat ik dat gezegd heb, kan ik het nog verbergen of het haar laten vergeten?

Toegevoegd na 3 minuten:
PS: ik heb spijt dat ik die liefdesverklaring heb gedaan

Toegevoegd na 40 minuten:
Ohah, eigenlijk durf ik niets in die zin tegen wie dan ook te zegge , ik snap zelf niet hoe ik dat heb kunne zeggen ;p

Toegevoegd na 2 uur:
Toegevoegde vraag: weet ze dat ik haar eigenlijk heel leuk vind daardoor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee hoor, dit gaat je niet meer lukken! Ze heeft het onthouden, dus het heeft indruk gemaakt op haar! Het is inderdaad wel aardig klef, maar als je zoiets durft te zeggen vanuit je hart, getuigt het wel van durf, en laat je zien dat je een gevoelige jongen bent. Veel meisjes waarderen dit echt wel. Dus maak je geen zorgen, als ze jou ook leuk vind, komt het echt wel voor elkaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom heb je er spijt van? Je bent verliefd op haar, en ze heeft 'gunstig' gereageerd op je liefdesverklaring... ze kende 'm zelfs uit haar hoofd... Waar zit dan het probleem?