Zou je eens willen ervaren hoe het is om van het andere geslacht te zijn?

Als het zou kunnen, zou je dan als man zijnde een periode vrouw willen zijn, en andersom? En waarom zou je dat willen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ja, dat lijkt me voor een korte periode best eens amusant. Naast alle bovengenoemde argumenten lijkt het me heerlijk om naar de wc te gaan en niet eerst tien minuten in de rij te moeten staan voordat er eindelijk een toilet vrij is...

Moet opeens ook weer terug denken aan de eerste keer dat ik heel hevig wenste een jongetje te zijn... Ik was op vakantie in winters lapland, we gingen met een hondenslee een hele dag op pad. Logisch dat je dan halverwege toch een keer een blaas moet legen....
Wat had ik er toen niet voor over gehad om gewoon even het apparaatje tevoorschijn te halen in plaats van met -30 in mijn blote kont te zitten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ja als ik in die periode dan maar niet mijn periode heb. Lijkt me wel een ervaring waar je veel van kan leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja heel grrag...

Maar dan komt er meteen een vraag op...
Als ik met mijn partner zou ruilen en mijn partner met mij, HOE zouden we dan ooit enig verschil kunnen merken?
HOE in godsnaam?

Toegevoegd op 08-05-2009 16:48:54
Ik als man zou wel eens willen ervaren hoe het is om een kind te dragen, dat is de enige ervaring die ik me niet kan invoelen, alle andere wel...

Toegevoegd op 08-05-2009 17:48:49
En dan zou ik wel eens willen ervaren hoe het is om geslacht te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je blijft innerlijk wel jezelf, je ruilt alleen van lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik wil dan weer meteen alles... :-) Nee dan zou ik dat niet willen, niet half half...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je wil voelen hoe het is om geslacht te zijn, zou ik ruilen met een hamburger.
Ja natuurlijk, lijkt me erg leerzaam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik las in een reactie dat het alleen om het ruilen van het lichaam gaat.. Dat zou ik niet hoeven. Ik zie de meerwaarde er niet echt van om een tijdje het lichaam van een man te hebben maar nog precies hetzelfde te zijn van binnen. Overigens, als je ook van innerlijk ruilt.. dat lijkt me heel raar. Want dan heb je dus het lichaam van die man en zijn gedachten.. maar misschien wist die man wel niet dat hij van lichaam ging ruilen dus weet jij dat ook niet meer omdat jij die man bent geworden o.i.d... Kan het niet goed uitleggen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dat best wel eens willen ervaren. En misschien klinkt het heel raar, maar dan zou ik wel eens een jaar een vrouw willen zijn, menstruatie meemaken, meemaken hoe het is om als vrouw sex te hebben, maar ook zwangerschap en geboorte. Als man is het erg moeilijk voor te stellen hoe dat is, hoe dat voelt en hoe pijnlijk het is. Dus zou ik graag die ervaring hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Kweenie;

Ik zou de sexualiteit van een vrouw wel eens willen beleven. Liefst met meerdere, lange orgasmes. Langere tijd in het lichaam van een vrouw leven zou voor mij nix zijn; ik zou toch maar de hele tijd met mezelf zitten te spelen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel, maar ik wil dan wel zelf het mannenlichaam willen uitkiezen. Het zou wel heel erg wennen zijn, ineens alles (waarschijnlijk) van een grotere hoogte te kunnen zien, en behaarder te zijn.
Maar op zich lijkt het me wel interessant om te kijken hoe pijnlijk het is om in de ballen getrapt te worden (dan kan er eindelijk uitsluitsel worden gegeven over wát er nou pijnlijker is), en verder hoe veel sneller/langzamer je dingen voor elkaar krijgt. Ook ben ik wel benieuwd wat voor persoon ik zou zijn met meer testosteron.
Maar ik zou het wel belangrijk vinden om telkens eraan herinnert te worden dát ik in een mannenlichaam zit, omdat ik soms (al dan niet onbewust) flirt en dat zou toch een beetje raar overkomen als ik dat zou blijven doen op de manier waarop ik dat nu doe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou ik ook wel eens willen weten, hoe pijnlijk het is om een kick in the nuts te krijgen lijkt me echt pijnlijk!+1
Nee, ik ben volledig tevreden zoals ik nu ben.
Er zijn gelukkig andere manieren om dit gevoel een beetje te delen. Dat zou ik niet willen missen en dat moet dan even....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me niets om voor een periode man te zijn...

Krijg er al de kriebels bij als ik er over nadenk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor,
Ik zou me gelijk een weekje vakantie nemen en mijn lichaam eens gaan ontdekken B-: ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil gerust eens een vrouw zijn (lichaam en geest), alleen dan niet in de maandelijkse periode kwaaltje, en niet tijdens een zwangerschap of bevalling. Natuulijk moet ik dan wel een knappe blonde meid zijn met een goed aantrekkelijk figuur. Anders niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh absoluut! Al was het alleen maar om te voelen hoe het is om eens als een man seks te hebben. Ik denk dat dat een vrij normale nieuwsgierigheid is! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou best wel eens een man willen zijn. Alleen, ik denk dat ik dan nog steeds op mannen zou vallen ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker! Heb er vaak over nagedacht wat ik al dan niet zou uitproberen als ik een dagje man mocht zijn. Ben sowieso erg nieuwsgierig hoe dat zou voelen in sexueel opzicht. Ook zou ik wel eens willen weten of je de wereld dan echt anders gaat bezien anders gaat denken enzo.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou wel eens willen ruilen met mijn vriend, rond menstruatie periode, mag hij dat lekker doen, kan ik experimenteren in het man zijn

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, absoluut!

Daar heb ik al vaker over nagedacht.

Ik weet het nu zeker na deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/urineren-mannen-sneller-vrouwen.7686 van Suniram. ;-)