Hoe kan je op een veilige en natuurlijke wijze je haargroei vervouwelijken als man?

Hallo,
ik ben 19 & transseksueel. Weet het al 4 jaar en ben ook van plan het hele traject af te leggen. Wegens wanacceptatie van mijn ouders,nadat ik het ze verteld heb, heb ik besloten mijn transitie iets trager te laten verlopen. Me aanmelden bij een genderteam behoort niet tot mijn opties op dit moment. Daarvoor moet ik wachten tot ik financieel onafhankelijk van ze kan zijn en niet meer thuis woon. Toch voel ik een enorme nood om nu al een minimale transitie te máken om zo uiting te geven aan mijn gender. Ik wil borstgroei, langer vrouwelijk haar en een vol achterwerk. Ik wil mezelf kunnen differentiëren van travestieten. Ik wil een hele dag een meisjeslook hebben .Daar is vrouwelijk haar een onontbeerlijke stap in. Ik ben 165 cm van lengte, 52 kg en heb nu blond krulhaar tot in de nek.

Synthetische hormonen nemen gaat op dit moment dus niet met mijn ouders. Daarom zou ik graag vernemen welke manier veilig,efficiënt is om in een korte tijdspanne lang,vrouwelijk haar te bekomen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Als je het echt snel wilt, kun je een pruik of extensions nemen (hoewel extensions wel slecht zijn voor je eigen haar).
Voor vollere billen kun je trainen, dingen als hip thrust (zoek op Bret Contreras, vooral op Instagram heeft hij veel filmpjes)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sterkte,maar ga ervoor

Antwoorden (3)

In jouw situatie lijkt me een pruik het enige middel om snel vrouwelijk haar te krijgen, al besef ik dat dat op jou wel een travestie-indruk zal maken. Maar op dit moment is het de enige manier.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er bestaan clip in extensions, deze kun je eruit halen en erin doen wanneer jij wilt.
Voor vollere billen kun je kiezen voor de push up broeken, deze zijn te koop in ondergoed en bovenkleding.
Probeer je ouders te laten begrijpen dat een vrouw zijn geen keus is, wat dit inhoudt, hoe jij in het leven staat als man, hoe ongelukkig dat jouw maakt. Lukt dit jou zelf niet, roep dan hulp in, dit kan via je huisarts. Jij mag zijn wie je bent.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er bestaan natuurlijk naast clip in hair nog heel veel andere soorten goedkope hairextensions. Het 1 makkelijker dan de ander. Denk dat je het best eerst synthetische extensions kunt proberen zodat je op een laagdrempelige manier kennis kan maken met deze vorm van nou ja laat ik zeggen vervrouwelijken.

Wil je volle billen? Dan kan je inderdaad kiezen voor bijvoorbeeld een push-up broek maar eigenlijk nog beter lipofilling.

Er zijn heel veel goede instanties welke jou kunnen helpen om met dit dilemma om te gaan. En lang niet alles kost geld. Ik zal bij de bron een interessante partij voor jou vermelden. Heel veel succes in ieder geval.

Groetjes Shanice

Toegevoegd na 3 maanden:
Ik zou voor clipin extensions gaan :)

Toegevoegd na 3 maanden:
Clip in hair extensions geven je namelijk de mogelijkheid om veel te experimenteren. In jou geval lijkt me dit wel handig. De kans dat je in 1 x iets koopt wat meteen bevalt lijkt me erg klein. Je kan eerst experimenteren met de goedkopere setjes alvorens je een duurzame oplossing koopt.