Wat is een leuke tijdsbesteding als je 3 weken lang op bed moet liggen met 10 kilo gips aan je been?

Ik krijg over een paar weekjes een kraakbeentransplantatie in m'n knie en de eerste 3 weken gips van teen tot lies waar ik absoluut niet op mag staan. Er komt een bed in de kamer te staan, ik vraag me alleen af hoe ik die weken door zie te komen. Op tv kijken, lezen en "ruzie"maken met manlief en kids :):) ben je ook gauw uitgekeken.

Weet jij het antwoord?

/2500

gamen op playstation wii o i d ,vooral als je dan iets doet als spellen waar je steeds een level verder mee kunt komen,dit kunnen allerlei spellen zijn,sport,vecht,huis bouwen,pretpark bouwen enz.

Lezen, puzzelen, handwerken/knutselen, een boek schrijven, goeie vragen beantwoorden, administratie uitzoeken, foto's ordenen en inplakken, sokken stoppen ;)

Koop een Nintendo DS. Daar zitten leuke (puzzel)spellen op die je uren lang zoet kunnen houden.

- Koop een spelcomputer als je daar van houdt - Puzzelen - Koop een aantal boeken die je graag wilt lezen maar voorheen nooit aan toe kwam - Koop de DVD-box van Planet Earth, erg mooi! - Probeer om in die tijd het hoogst aantal punten op GV te krijgen :-) - handenarbeid, als je daar van houdt - Schrijf brieven naar verre vrienden of familie Nou, dit zijn een aantal opties, veel succes en sterkte ermee!

Een nieuwe taal leren. Ben nu zelf bezig met het leren van Thais, weliswaar zonder been in het gips.

Hier dag in dag uit vragen beantwoorden :D

Een weblog gaan bijhouden; 'Hoe je 3 weken met 10 kilo gips kan doorkomen'

- computeren - lezen - koop een wtj (wreck this journal) je kunt echter niet alles doen zonder te lopen - kies een onderwerp en verdiep je er heel erg in de komende tijd - GV - tv kijken - spelletjes doen met vrienden/familie - bezighouden met bezoek - knutselen veel succes met je operatie!

private spice kijken en jodelen Toegevoegd na 55 minuten: wenkbrauwen epileren, nagels lakken (van de tenen gaat wat moeilijker dan), boek lezen, breien, naaien, quilten, allerlei soorten thee uitproberen, verstandsloos uit je raam turen, stiekum een verborgen cameraatje bij de buren op de slaapkamer zetten om ze te begluren, wijncursus volgen succes met de activiteiten! en met je been

Begin met dit spel: cyclingsimulator.com Leuke tijdsbesteding.

Radio is gezelliger dan tv, en je kunt ondertussen andere dingen doen...Puzzels van 1000 of 1500 stukjes vreten lekker veel tijd... is ook leuk om samen met de kids te doen...of breien, haken of borduren... je kunt ook een laptopje regelen, zodat je door kunt gaan met 'goeie vraag'... Patience, mahjong, of sudoku zijn behoorlijk verslavende computerspelletjes (heb ik gemerkt) Ook tekenen met 'paint' biedt talloze mogelijkheden... Ga eens gewoon tekenen of aquarelleren... kniptechnieken of origami is ook leuk...of kaarten maken... Denk eens na...zijn er geen leuke dingen waar je eigenlijk nooit tijd voor hebt gehad, maar die wel liggend gedaan kunnen worden...? Als je zorgt dat je voorbereidingen treft (spulletjes in huis) kun je je helemaal uitleven... Het zijn gewoon drie weekjes rust ...ze zijn vast zo voorbij.... Veel sterkte en beterschap...

Beterschap alvast!! Misschien is het leuk om eens te orienteren bij organisaties/instellingen die gericht zijn op activiteiten voor fysiek beperkten, zoals Het Dorp.

Een dagindeling is best belangrijk denk ik bepaalde regelmaat houdt je gezond Internetten neemt natuurlijk lekker veel tijd in. Kijk bijvoorbeeld eens op beterspellen.nl, daar kun je je inschrijven, en krijg je elke dag een nieuwe test toegestuurd. ook neurocampus.nl is leuk en leerzaam, je kunt je eigen scores verbeteren en die van anderen, ook kun je er met anderen chatten. Lekker bellen is ook fijn, als je kennis wilt maken stuur me maar een pb, gewoon! Maak een hyves account aan, kun je lekker hyves bekijken en je eigen pagina pimpen, best grappig. Het boek 'mam vertel eens' nu eindelijk invullen, en lekker mijmeren over toen en nu. Op deze website kun je ongelooflijk mooie gedichten vinden, Addy is ziek, maar ongeneeslijk optimistisch, een bijzonder mens: http://ikkeaddydevries.web-log.nl/ Veel sterkte en kracht toegewenst, het gaat lukken!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100