Ik was wakker maar op een aparte manier. Hoe heet deze rare hallucineer slaapwandel maar met bewustzijnsverruimend fase?

Laatst werd ik wakker. Iemand in de woonkamer zei dat ik maar in mijn wegen bed moest gaan liggen inplaats van op de bank. Ik liep naar mijn kamer en keek rechts rechtstreeks de kamer van mijn moeder in. Ik liep terug de woonkamer in en vroeg aande persoon "Waar is mijn moeder?" De persoon antwoorde met "Kijk even ik de slaap kamer ik ging kijken, maar mijn moeder was nergens te bekennen. Ik ging maar in mijn bed liggen. De volgende ochtend zei mijn moeder dat ik dit eigenlijk deed: ik stond op van de bank en begon te vragen waar mijn moeder is"

Ik stond dus eigenlijk gewoon stil voor me te kijken, bewegingen te maken en te praten

Maar in mijn hoofd was ik in het huis aan het lopen.

Een soort hallucineren hoe heet dit?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik was btw gewoon wakker

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat jij omschrijft is een hypnagoge hallucinatie.
Naar alle waarschijnlijk ook de oorzaak van de mythes rond de beruchte incubus/succubus.