Waarom zijn mijn benen altijd zo koud?

Het heeft iets met mijn doorbloeding/spieren te maken. Hoe kan ik dit verhelpen? Ik loop al bij een fysiotherapeut, maar dit lijkt niet te helpen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Dichtgeslibde aderen kan een oorzaak zijn,daar zul je een arts voor moeten raadplegen.

Het kan ook aan de zenuwen liggen of de chemische huishouding.Ik had een paar weken geleden precies hetzelfde.Ik ben toen gaan bloedprikken op klaium calcium natrium en fosfor. Tot nu toe nog geen uitsluitsel,maar veel bewegen helpt zowiezo.

Ja, doorbloeding en spieren. Als de spieren te gespannen zijn, is er minder ruimte in het lichaam. Ook als er iets meer vocht zit, of ontstekeningen, komt het allemaal meer in de verdrukking. Daardoor wordt de bloedtoevoer/afvoer ook in de verdrukking. Fysio is gericht op soepelheid en kracht. Je moet juist naar ontspanning zoeken. Uit ontspannenheid volgt vanzelf soepelheid en kracht. Je kan eens acupunctuur proberen of shiatsu-massage. -- Ook met je eigen mentale geest kan je jezelf warm maken. Alleen maar via een manier van denken.

In de eerste plaats: toch even naar de huisarts. Veel voorkomende oorzaak is roken. Roken is slecht voor de doorbloeding. Verder wil ik niet gaan.

ik denk wel dat t te maken heeft met je doorbloeding.je kan gaan sporten of veel wandelen,verschillende massages,koud en hete baden nemen,accapuntuur bv.

lijnzaadolie slikken, niet in ampulletjes maar uit een flesje, bij de vitaminstore te koop. Dit verdunt het bloed en bevordert de circulatie. Warme voeten!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100