Hoe kun je zien of een vrouw implantaten heeft?

Ik knalde gisteren tegen een meisje aan in de sportschool en voelde een hele rare rand bij haar borsten naar haar arm toe. Vandaar de vraag. Het veerde ook minder dan gewone borsten zal ik maar zeggen. Zijn dat indicaties voor implantaten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Borsten heb je in veel vormen en maten, geen een borst is hetzelfde. De enige manier waarop je kunt zien dat iemand borstimplantaten heeft, is als ze plat op haar rug ligt. Natuurlijke borsten zakken in die houding naar de zijkant, borsten met implantaten erin, blijven keurig als 2 bergjes omhoog staan. Wat jij hebt gezien kan een verkeerd geplaatste implantaat zijn, maar dat hoeft niet, het kan ook littekenweefsel zijn geweest van deze, of een andere operatie.

Dit kan ook de beugel zijn van haar bh. Ze verkopen tegenwoordig ook siliconen zakjes voor in je bh, hoe dat aanvoelt geen idee?? Dan bedoel ik geen push up bh. Meestal staan siliconen borsten net wat te stevig omhoog, natuurlijke borsten hangen misschien wat meer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100