Hoe kun je zien of een vrouw implantaten heeft?

Ik knalde gisteren tegen een meisje aan in de sportschool en voelde een hele rare rand bij haar borsten naar haar arm toe. Vandaar de vraag. Het veerde ook minder dan gewone borsten zal ik maar zeggen. Zijn dat indicaties voor implantaten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat zal vrijwel zeker een beugelbeha zijn geweest :lol: Met padding en verstevigde cups ; daarmee lijkt ook de natuurlijke borst pure nep.
Cryofiel
8 jaar geleden
Kan het niet gewoon een pees en/of spier zijn geweest? Als ik mijn linkerarm bijvoorbeeld naar voren steek, horizontaal, en een tikje naar rechts zodat de linker hand vóór de rechter schouder is, voel ik tussen borst en oksel een pees of spier (weet niet precies wat daar zit) die ver genoeg onderhuids zit om ook de eroverheen liggende vetlaagjes te voelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En wat dacht je van versterkte BH's, die zijn toch juist om in de sport extra steun voor je borsten te creëren? ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
een meisje zeg je. Dan is de kans op implantaten wel erg klein...
Daarnaast knalde je tegen haar op, hoe kun je dan zo uitgebreid een rand voelen? (ik zou in zo'n geval een stap achteruit zetten)
Niet verend kan ook duiden op ofwel stevige borsten van zichzelf, ofwel een stevige beha,
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
al met al denk ik dat je vrij snel een conclusie trekt
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Haha tegen iemand opknallen en dan tegelijk even voelen of alles wel is zoals het "hoort" te zijn.

Antwoorden (2)

Borsten heb je in veel vormen en maten, geen een borst is hetzelfde. De enige manier waarop je kunt zien dat iemand borstimplantaten heeft, is als ze plat op haar rug ligt. Natuurlijke borsten zakken in die houding naar de zijkant, borsten met implantaten erin, blijven keurig als 2 bergjes omhoog staan. Wat jij hebt gezien kan een verkeerd geplaatste implantaat zijn, maar dat hoeft niet, het kan ook littekenweefsel zijn geweest van deze, of een andere operatie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
inderdaad, implantaten zijn vooral te zien als ze verkeerd geplaatst zijn. Of na een borstamputatie, dan kun je (bij ontblote borsten) ook duidelijk een verschil in stand zien, wanneer de vrouw is aangekleed is dit verschil net zo nihil als 'normaal'.
Dit kan ook de beugel zijn van haar bh.
Ze verkopen tegenwoordig ook siliconen zakjes voor in je bh, hoe dat aanvoelt geen idee??
Dan bedoel ik geen push up bh.

Meestal staan siliconen borsten net wat te stevig omhoog, natuurlijke borsten hangen misschien wat meer