Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de SuperSmoker aangeschaft. Alles volgens de gebruiksaanwijzing gedaan lampje groen en nu doet hij het niet. Wat doe ik fout?

De verkoper zegt nu dat ik hem 24 uur moet opladen, terwijl dit niet staat in de gebruik's aanwijzing. Heb ik nu een verkeerd product? En hebben meer mensen dit probleem?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met Supersmoker, ik heb een Janty-pen; vergat de eerste keer het beschermkapje van de cartridge af te halen :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Tja.....ik mag niks negatiefs over de Supersmoker zeggen, natuurlijk, maar het heeft er wel ietsiepietsie mee te maken. Het is niet de Rolls Royce onder de elektrische sigaretten zullen we maar zeggen (al betaal je er wel de hoofdprijs voor).

Ik neem aan dat je het nieuwste model hebt, met die kleine wegwerpatomizers in elk pakje ampullen ?
Dan heb je allereerst een grote kans dat de atomizer kapot is ; probeer een andere , dikke kans dat die het wel doet.

Verder is elektrisch roken iets dat je moet leren. Neem langzame, wat langere halen dan je gewend bent (het is geen shaggie ; de atomizer moet warm genoeg worden om de vloeistof te verdampen). Levert dat niks op, dan ligt het hem toch aan de atomizer, of aan de ampul die nauwelijks een druppel vloeistof bevat bij dit model - genoeg voor maximaal 20 minuten non-stop dampen.

Het beste advies dat ik je kan geven is : steek je licht eens op op een van de fora over elektrisch roken. Ze zijn niet meer zo druk als in het begin, maar er is nog wel veel expertise aanwezig, dus daar zitten zeker mensen die je kunnen helpen - al is het maar met een nieuw atomizertje of oud batterijtje om te kijken of je de boel aan de praat kunt krijgen.