Kan je ook blind worden alls je 6 goedkope blikjes van slamers perdag drinkt? Zie uitleg

http://www.radartv.nl/mobiel/nieuws/archief/detail/article/vrouw-blind-door-red-bull-en-rusland-laat-nederlandse-bloemen-testen/ was in het nieuws 6 is toch een heel stuk minder dan 28

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat wel, maar als je dat met zekere regelmaat doet, zou ik denk ik eerder bang zijn voor hartklachten dan voor blindheid.

Het beste antwoord

Nee, dat zal niet gebeuren. Vooral niet als je verder gezond eet. Want dat deed de vrouw uit dat krantenartikel niet. Die leefde op de suiker en de cafeïne van die energiedrank. Het verhaal is verder wel wat genuanceerder, namelijk: er werd doordat ze in elkaar zakte op tijd geconstateerd dat er verhoogde druk op haar hersenen stond. Na een week in het ziekenhuis was dat verholpen. De vrouw heeft door wat de oorzaak ervan is, en haar les zo geleerd dat het niet verder zal komen. Sinds haar ziekenhuisopname op 18 juni dit jaar heeft ze geen blikje meer aangeraakt. Haar blindheid is inmiddels grotendeels voorbij. Energiedrankjes komen er bij haar nooit meer in.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedankt