als ik aankom, is dat dan alleen zichtbaar aan mijn buik?

Ik wil iets meer gaan eten zodat ik steviger word. Ben nu namelijk vrij magertjes. Nu is mijn vraag: stel dat ik aankom, kom ik dan aan over mijn gehele lichaam of krijg ik dan gewoon een "buikje"? Dit wil ik namelijk natuurlijk NIET!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je wat steviger wil worden dan zou je denk ik naar een sportschool moeten gaan en niet teveel eten.
19belle87
8 jaar geleden
hangt af van je soort lichaam als je een appel figuur hebt dan kom je wel als eerste bij je buik aan. als je bijv een zandloper heb of peer komt t anders aan

Antwoorden (2)

Dat verschilt per persoon, over het algemeen zie je bij vrouwen dat het vooral op heupen, billen en benen komt, bij mannen zie je het vaak als eerste op de buik.
Maar bij sommige mensen zie je het vooral in gezicht of armen als ze aankomen.

Dit merk je dus pas als je aankomt, als je alleen dikker wilt worden, gaat het waarschijnlijk op je buik zitten en krijg je een hoger vetpercentage. Als je in plaats daarvan probeert aan te komen in spiermassa, dan is de kans groter dat je buik wat strakker blijft.
Goed eten en de sportschool in dus voor de gezondste manier om aan te komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vraag via je huisarts een doorverwijzing naar een dietist, die kan je helpen met een goed schema om op een gezonde manier aan te komen.
En persoonlijk raad ik krachttraining aan voor 2-3x in de week, om spiermassa op te bouwen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Natuurlijk schilt het per persoon, maar algemeen genomen kan je niet aankomen in een bepaald gebied.

Laten we het eens andersom bekijken, stel je hebt dikke benen en een dikke buik.
Het is vrijwel onmogelijk om op een gezonde manier ALLEEN je buik platter te maken.