Waar kun je nog van die kleine nylon tasjes met wieltjes kopen?

Ik vraag dit voor iemand anders. Er moet een zuurstofcilinder in en e.e.a. moet in een rollator passen. Het moeten dus echt kleine tasjes zijn. Zo'n 30-40 jaar geleden kon je ze overal kopen maar nu zijn ze moeilijk te vinden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

In eerste instantie kon ik ze alleen bij dutch.alibaba.com en nl.aliexpress.com vinden. Maar verder speurend kwam ik toch op een Nederlands bedrijf, het zit in Haren (bij Groningen) en heet Giftwebshop. Zie http://www.giftwebshop.com/nl/product/trolley-tas/
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Diegene voor wie ik zoek zou er heel blij mee zijn. Die heeft er al eerder eentje gehad en voor haar voldeed hij prima.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie ze ook wel eens bij de Blokker, vooral voor de huishoudbeurs denk ik ;)