Is er een hulpmiddel om een tampon hygiënisch in te brengen?

Altijd maar handenwassen en een vies gevoel voor én na 't inbrengen van een tampon. Is er iets bedacht voor dit ongemak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent toch, mag ik heel erg hopen, niet vies van je eigen lijf?? Het is net zo normaal als je neus moeten snuiten, om een tampon in te doen. Je lijf laat bovendien zien, dat het gezond en in orde is, als je ongesteld bent. Ik vind die krampachtige handenwasserij zowel voor als na nou niet een teken van een verhouding van liefde voor je eigen lieve lijf... Het is maar bloed, hoor, niets vies of weerzinwekkends aan...Even handenwassen na het toiletteren en tamponwisselen is echt genoeg.

Het beste antwoord

Hoezo vies gevoel voor en na het inbrengen?
Wat is er vies aan om je eigen lichaam aan te raken?

Handen wassen is sowieso goed.
Op het toilet zelf veeg je even je vinger af een een papieren zakdoekje. Die hebben de meeste vrouwen toch wel altijd bij zich.
Daarna handen wassen.

En dan is het vieze gevoel toch over?

Inbrenghulzen zijn best fijn hoor, maar handen wassen moet je toch.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja tampax... Zijn tampons met inbrenghuls

Toegevoegd na 1 minuut:
ken 't van vroeger om te leren hoe 't moet maar vriendin gebruikt 't nog steeds juist om die reden 't vieze etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebruik een latex wegwerphandschoen...

handig voor zowel het uithalen als het inbrengen lijkt mij...