waaruit bestaat smegma (/kopkaas)?

Volgens mij zijn de meeste mensen wel bekend met de witte afscheiding die soms onder de voorhuid zit. Mama heeft mij altijd netjes verteld dat ik dit goed moet wassen ;-)

Ik vraag me alleen af waaruit dit bestaat? Is het opgedroogd prostaat vocht? Afgesleten cellen? Gisten of bacterien? Of een combinatie van dit soort zaken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
19.3K

Geef als eerste antwoord