Kan een dokter niets aan het gezicht van janjaapvanderwal doen?

Of lukt dat niet bij een volwassene met zo'n aandoening?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Ik denk dat de dokter er al heel veel aan gedaan heeft en een beetje uit-geopereerd is. Ik weet niet hoe erg zijn schisis was en of er nog meer mogelijk is, maar volgens mij maakt al dat gesnij en geplak zijn gezicht er niet mooier op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk zeker wel dat er nog wat aan het gezicht van Jan Jaap v/d Wal gedaan zou kunnen worden. Vraag is echter: Wat wil hij zelf?
Ik heb het idee dat hij het zelf helemaal niet belangrijk vindt. Dat het zelf een beetje zijn handelsmerk is geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat hij zelf wil dat er niets meer aan gedaan wordt
het is toch een beetje zijn kenmerk geworden

want zie je een hazenlip dan denk je meteen aan hem

en hoor je jan jaap van der wal dan denk je meteen aan een hazenlip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Janjaap heeft zelf verteld dat hij daar geen zin in heeft.
Hij is zoals hij is, en zoals de mensen hem kennen.
Voor hem hoeft het allemaal niet mooier gemaakt te worden dan het is.
En gelijk heeft 'ie.