Dat is voor iedereen verschillend.voor de 1 tatoo ve zyn lievelingsster uoor ander vreemde vormen kwestie van smaak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een tattoo gemaakt van de as van iemand die overleden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat nog steeds heel bijzonder , al ben ik geen liefhebber van tattoos. Het wordt in elk geval nog niet tegopt door jouw antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vind ik goed, je hebt eiegnlijk altijd een overleden dierbare bij je..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@fatbob
Dat lijkt me ook niet helemaal gezond...
Dat is voor iedereen anders, voor mij is het mijn hond omdat ik die heb moeten laten inslapen en ik haar nog elke dag mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken iemand die heeft het katholieke gebed: het Onze Vader op zijn rug laten zetten.
Op zijn buik Jezus die aan het kruis hangt en op zijn benen: de Maagd Maria en Johannes de Doper
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een paar leuke gevonden. Klik op de link en je vind er nog veel meer. Deze vond ik zo leuk, die moest ik toch met jullie delen!

Veel kijkplezier, er staan inderdaad wat "alternatieve" tatoeages tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Glow in the dark tattoo (met blacklight)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest bijzondere tattoo is een tattoo die voor degene die hem heeft, een hele diepgaande emotionele waarde heeft en daarmee ook een bijzonder verhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tattoo waar je goede emoties mee opwekt; een glimlach,ontroering,bewondering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tattoo "AZ 2008 kampioen" die een supporter in een iets te voorbarige bui heeft laten zetten (ze werden het uiteindelijk net niet), mag je toch wel bijzonder noemen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, die is goed! Had hij beter een weekje kunnen wachten.
Moko maar dat mag je geen tattoo noemen =)

Toegevoegd na 4 minuten:
(is dus ook geen tattoo maar moko)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EEn tatoo met nederland wetreldkampioen 2010 die ik zag bij feyenoord op de tribune

alsof we winnen zullen van brazilie en duitsland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is heel persoonlijk.
Een tatoeage met een verhaal of emotie erachter maakt hem bijzonder.
Een tatoeage die alleen jij hebt en verder niemand anders,dat maakt voor mij een tatoeage ook bijzonder.