verliest braaksel zijn geur?

Goedendag,
Een beetje awkward, maar moet de vraag toch stellen!
De nacht van zaterdag op zondag werd ik behoorlijk ziek. Ik begon over te geven en als ik water dronk bleef zelfs dat er niet in. Nu woon ik tijdelijk bij mensen in de huiskamer. Ik heb het opgeruimd met veel keukenpapier en in een vuilniszak gedaan. Daarna gedweild. De vuilniszak heb ik afgesloten en klaargezet om beneden weg te gooien. Nu zijn deze mensen op een korte vakantie gegaan die ochtend en ik moet dus tijdelijk ergens anders overnachten. Zij komen vrijdag ochtend terug. Nu realiseer ik mij dat ik in alle haast en het zwakke gevoel ben vergeten de zak mee naar beneden te nemen.

Weet iemand wat ik/ zij kunnen verwachten?

Vriendelijke groeten

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

@ahoh< Hier volgt nog iets. Het braaksel uit de maag heeft meestal een zurige lucht. Die zal in de vuilniszak niet verdwijnen. In een vuilsniszak zitten vaker spullen die onaangenaam gaan ruiken.
Dat merk je wel als je een dichtgebonden vuilniszak weer opent..
Dus kort en goed, braaksel veliest niet de zurige geur, maar als je de zak goed dicht hebt geknoopt is er niets aan de hand.
De bewoners zullen bij terugkomst toch niet de vuilniszak geen openen om te kijken wat jij er allemaal in hebt gestopt.
Het is toch niet verboden om over te geven. Dat kan iedereen overkomen.