Kan je vloebare eiwit van eieren toevoegen aan je eiwitshake? Of heeft dit geen toegevoegde effecten?

Ik heb laatst een advertentie gezien van een flesje met vloeibare eiwitten.
Ik weet dat dit eigenlijk bedoeld is om het in de pan te doen.
Maar nu is mijn vraag.. Of ik wat kan toevoegen aan me eiwitshake voor een extra boost?
Of heeft dit totaal geen toegevoegde effect? Zie link beneden.

http://www.bulkpowders.nl/vloeibaar-eiwit-van-eieren.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is voor bodybuilding om meer aan je eiwitten te komen op een makkelijkere manier.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat heeft echt geen zin. Uit onderzoek blijkt dat het onnodig is om meer dan 30 gram eiwitten per dag te eten voor een betere eiwitsynthese. Als je bv wheyshakes gebruikt haal je dat prima. En als je dan toch eiwitten wilt toevoegen, doe dan het eigeel. Hoe gek het ook klinkt, daarin zit meer eiwit dan in het eiwit zelf. :-) Weet wel een andere mooie oplossing voor een betere boost: L-Arginine. Google daar maar even op. Eiwit is goed voor herstel en opbouw, maar gezien je een boost wilt kan je beter daar voor gaan. En nee, is geen illegaal iets, zorgt voor aanmaak creatine en bevordert afvoer afvalstoffen. Daarnaast bloedvat verwijdend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100