Mag je met een hersenschudding naar de sauna?

Met de sauna bedoel ik meer een welnesscentrum waar je de hele dag verblijft. En op een dag dus meerdere keren de sauna ingaat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
14.2K
Ritsuka
8 jaar geleden
Of jeecht mag weet ik niet, maar als je al gaat, ga dan niet alleen. Zorg dat iemand je in de gaten kan houden.
jc54
8 jaar geleden
Zal er nog al aan liggen hoe zwaar de hersenschudding is......
tinus1969
8 jaar geleden
Wat was het advies/behandeling van je (huis)arts mbt die hersenschudding?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Advies van de huisarts: Doe rustig aan. Neem regelmatig pauze, zeker als je hoofdpijn krijgt. En als het niet beter gaat terugkomen.
Nu gaat het elke week wat beter. Ben nog snel moe. Maar kan weer normaal denken voor mijn gevoel. Ga deze week 3 uur per dag naar mijn werk.
Maar heb toen ik bij de huisarts niets over de sauna gevraagd. En ik vraag me af of ik er misschien toch rekening mee moet houden.

Antwoorden (1)

Dat mag op zich altijd. Of het verstandig is is een tweede. In de meeste gevallen zul je je te ziek voelen daarvoor.
Mijn advies is twee al drie weekjes daarmee te wachten.