Dat is afhankelijk van hoeveel zorg de patiënt nodig heeft.
Vooral in het begin kan dat heel duur zijn. Denkt aan duizenden euro's per dag.
Reken dat door naar 1 jaar en je komt zo op 1,5 miljoen. (bron 1 gaat ergens anders over, maar het kostenplaatje klopt wel)
Maar meestal wordt het al snel minder duur, omdat een patient van de ICU af kan.
Ook daarna zijn er meerdere opties.
Soms is het mogelijk om thuis te verzorgen, dan vallen de kosten (qua geld) mee.