Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar gaat gesmolten buikvet heen?

Volgens een afslankgel-merk kun je dankzij hun middel een platte buik krijgen doordat de afslankgel het buikvet wegsmelt. Maar waar gaat dat gesmolten buikvet dan naartoe? (Er vanuit gaande dat het dus ook echt zou werken)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whaha, dat is me te moeilijk hoor, ervan uitgaan dat het ook echt zou werken. Ik heb een levendige fantasie, maar dít is toch een brug te ver!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je er vanuit gaat dat het echt werk, dan is de sky the limit! Plas het eruit, poep het eruit, zweet het eruit, wat je wilt.

Maar laten we ons gewoon op feiten baseren en zeggen dat het een fabeltje is alleen maar om het product te verkopen en het bedrijf te spekken.

Mensen die snel vet willen kwijtraken trappen snel in dit marketing trucje. Beloof de consument wat ze willen en het verkoopt. Hoe duurder en hoe mooier de verpakking, hoe geloofwaardiger.

Buikvet "wegsmelten" kan alleen maar met het verminderen van vetten en suikers het liefst in combinatie met spiertraining.

Denk ook niet aan een snelle liposuctie want dit heeft in de meeste gevallen ook geen permanente resultaat. Mensen die hun dieet niet aanpassen zullen gewoon het vet er weer aan eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geloof nooit in dergelijke gels; het zijn commerciële nepmiddelen die inhaken op de sterke wens van sommigen om snel te vermageren.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is mijn mening ook, maar als ze een mooi verhaal willen vertellen moet ie wel kloppen, Vandaar ;)
Nergens heen, vet kun je niet wegsmeren. Vet kun je alleen maar verbranden. Dus als je inspanning levert, verbruikt het lichaam het opgeslagen vet en wordt het in de cellen verbrandt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding