Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Mijn oor zit verstopt waardoor ik nu niets hoor aan 1 kant. Ik moet nu druppelen en maandag laten uitspuiten.

Ik voel me nu een beetje grieperig en een zwaar hoofd met hoofdpijn. Kan je je hier door grieperig voelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja ik had een keer griep. Daarbij niet zo hoge griep. Maar ik kon zeker 3 niet normaal eten doordat mijn kaak ook pijn deed door de oorontsteking.

Ik denk dat het waarschijnlijker is dat je verkouden bent en dat dat misschien ook op je oor werkt. Zeker als je oor dicht zit, kun je je ook draaierig voelen. Vermoedelijk voel je je na het uitspuiten al een stuk beter.

Als je oor verstopt zit, ga je je je niet daardoor grieperig voelen. Dat komt zelden voor, en anders zat de griep er al aan te komen. Andersom kan wel je bent wat grieperig en dat slaat, zoals Hippo ook al aangeeft op je oren. Hierdoor kan je oor wel dicht gaan zitten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100